det här är en rubrik som refererar till inlägget

2009-03-20 | 11:01:02

Oj!
Här var det längesen nåt hände märkte jag nu. Men med trasig dator- what's a girl to do lixx? 
Den kommer väl tillbaka i sinom tid. Och då är det vår, så då kommer det bli bilder, bilder, bilder - happy, happy, happy! Jag älskar våren!
Ska försöka fixa den där nya designen också. Och hemsidan. Jag har en känsla av att påsklovet kan bli en riktigt fin tid för remake. Då finns tid för både fotografering, fantasi och kodning. 

Puss på er!

 

och Grattis till världens bästa som fyller 19 år idag!
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: sofie

JULIA DU SKA HÅLLA HUS I FORSHAGA OCH INGEN ANNANSTANS JAG SAKNAR DIG FATTAR DU VÄL :(

2009-03-20 @ 16:29:01
URL: http://devotedance.blogg.se/
Postat av: O=V=O

Hörröduru, jag fyller faktiskt inte förrän i september, å då blir det 47 inte 19! öööh eller var det inte mig du mena? Nedrans också, GRATTIS ALEX!!

2009-03-24 @ 17:49:29
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0