Pirr i magen!

2009-01-10 | 15:18:30
Ojojoj!  Nu händeré grejer här. Jag har just anmält Elvis till att starta i Officiell Agilityklass 1 & Hoppklass 1 den 31 maj hemma på kennelklubben. Och han är inte ens startklar! ;D Men det är ju 5 månader kvar och nu när jag är anmäld så har jag verkligen någonting som kickar mig i arslet och ser till att han blir startklar!

FAN VAD KUL! Det här, precis det här har jag ju drömt om i hela mitt liv. Att tävla agility och få en sheltie. Visserligen har jag ju båda delarna, men först till sommarn blir dom kombinerade! :D

Och vill ni veta en till kul sak. Jag ska även anmäla Elvis att starta i officiell Lydnadsklass 1 den 6 juni i Hallstahammar. Och där är han inte heller startklar! ;D

Snacka om att jag har grejer att jobba med i vår. Få min lilla underbara damp-sheltie startklar i agility och lydnad. Fan vad kul vi ska ha lillen! <3 :D

Kommentarer
Postat av: Sambo

Det kommer gå skitbra, bägge delarna!! Elvis är ju en diamant - lyckas du bara slipa honom rätt kommer han bli dyrbar! Eller hur va det? ;-) Ni är jätteduktiga =) Kramis

2009-01-10 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0