o_0

2009-01-11 | 15:51:56
Busy dag. Jag är trött. Fasligt, rysligt, väldigt trött. Vill bara sova. Men nu har saknaden smygit sig på bakifrån sådär rejält igen så nu bävar jag inför att sova ensam. Jag vill inte sova ensam, det suger! Jag vill sova bredvid min älskling, känna hans värme, känna trygghet.
Saknad är den värsta känsla som finns..


Idag har jag ridit! Yeey! :D För första gången på 5 månader. Åh vad härligt det var! Hästen i fråga heter Rapidash (Rappe) och ägs av Ida i Hund2. Tanken är att jag ska börja hjälpa till med honom, i princip så ofta jag vill och har tid. kulkulkul! Precis vad jag behöver. Något som verkligen fyller mina tomma dagar. Jag kan inte ha tomma dagar. Jag freakar! Jag saknar så mycket att jag freakar.

På Fredag kommer älskling! :D (och han har med sig moppen min! ^^)
Fredag kom fort!


Kommentarer
Postat av: O=V=O

Lilla älskade gumman! Längtan is a bitch, men du är större än den! Det gäller några få år av ett långt liv, håll ut! Puss...

2009-01-11 @ 17:35:35
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rapidash är ju en Pokémon! Fett namn till en häst X)

2009-01-16 @ 23:37:06
URL: http://quaintrelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0