Härlig dag

2009-01-13 | 20:50:28
Började med att vi halvvägs till skolan fick ett samtal från Susanne som sa att lektionerna från till svenskan 15.10 var inställda på grund av sjuka lärare. Yes!! tänkte vi och bestämde oss då för att gå en sväng med vovvarna. Sagt och gjort gav vi oss iväg i samlad trupp. Några vände efter 15 min, själv vände jag efter 30-40 min och några fortsatte ännu längre.
Efter lunchen vid 12 drog vi ner till stallet för lite träning och 15.10 började vår lektion

Efter skolan var det middag som gällde. Bränd falukorv och fastkokade stuvade makaroner stod på menyn (och den här gången var det faktiskt inte jag som stod för röran). Men trots lite problem med stuvningen blev det väldigt gott ändå. Vi får träna på det där, Johanna ;D

Efter lunchen blev det gymet och nu sitter jag här nyduschad och kan nästan inte skriva för armarna fick jobba stenhårt idag. Skönt!

Nu ska jag dra till Siri och käka tårta, Elita fyller ju år idag!
puss på er!


(avsaknaden av bilder beror på att min dator är på lagning och Alexs som jag lånar så länge har ingen inbyggd kortläsare, och gamla bilder vill jag inte ha, det är så tråkigt)

Kommentarer
Postat av: Sambo

Ja, vi får försöka igen.. Nu är ju grytan diskad dessutom ;D

2009-01-14 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0