All I know is there's something new

2009-01-02 | 12:01:21
2008, mitt händelserikaste och bästa år hittils, no doubt!


Konserter:
  • kent i Västerås, Örebro, Eskilstuna
  • håkan på grönan, fryshuset, e-tuna, liseberg, wow
  • winnerbäck i Säterdalen
  • markus i Säterdalen, Västerås
  • Miss Li i Säterdalen
  • lykke li, mando diao, sahara hotnights, niel young mfl på Way Out West i Gbg.


Nya Bekanstkaper:
  • träffade Håkan, 19 april i fryshuset. Obeskrivlig lycka!
  • 6 juni, en varm sommarkväll stötte jag ihop med min älskade pojkvän för första gången <3 du är det bästa som hänt mig, ling<3
  • En hel hop med tokiga flickor blev en del av mitt liv när jag i slutet på augusti flyttade till Forshaga för att börja på världens bästa skola i Världens Bästa Klass!

Resor:
  • En kall, blöt, underbar vecka i Hundfjället med min älskade Elin i mars.
  • En varm, torr, underbar vecka på Mallis i juli.
  • En kall, varm, torr, blöt, underbar vecka i Göteborg med mami och älskade Elin i augusti.

Plus att jag även spenderade det här året med att se min älskade hund växa upp, göra nya musikaliska upptäckter, lära mig att träna hund på nya nivåer, gick ur grundskolan med 300 poäng, hade mitt första sommarjobb och helt enkelt var mycket, mycket lyckligare än jag någonsin varit!

Så, 2008, tack! för allt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack 2008 för dig, min älskade! <3

2009-01-02 @ 15:05:39
URL: http://www.lindeskar.se
Postat av: elin

Du bara dissar håkan i eskelstuna ..

Älskar dig <3

2009-01-02 @ 18:38:56
URL: http://tedregasgajasrated
Postat av: sara,

förlåt, men har du lämnat ute resten av texten (i rubriken )eller får det helt enkelt inte plats... stör mig fett mycket... bara ... så du vet (A)

2009-01-02 @ 22:35:09
URL: http://saradl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0