We are the ones

2008-09-15 | 20:02:50

Fullt upp idag. Skola till 16.20, efter skolan hade vi matlagningskväll med klassen. Obligatorisk närvaro på det. Var väldigt roligt faktiskt. Som ju allt är med min underbara klass. Nu är jag hemma och andas i nån halvtimme innan jag ska dra till Elias, Ellen & Emma. Ellen fyller nämligen är idag! 

Vi ska käka tårta och kolla på Titanic! :D

Så underbart fin film <3

 

Mår ännu värre idag. Huvudet är sprängande, näsan rinner och halsen gör ont. Helvetes höst!
Men det ska bli skönt att bara få umgås och ha det mysigt med flickorna. Vi ha kommit överens om att alla ska vara tysta, för att inte sabba stämningen liksom. Men känner jag dom rätt lär det bli ett himla babbel, massa skratt och mysig stämning ändå. <3 Jag älskar min klass!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

vi får bilda klubb, håller också på att bli svinsjuk... fast jag har mer huvudvärk än rinnande näsa..

2008-09-16 @ 11:14:03
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-16 @ 13:56:22
Postat av: Veronica

Jag älskar också vår klass <3

2008-09-17 @ 12:38:21
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0