Om våren så talar hon om höst

2008-09-04 | 17:07:57

Nu sitter jag hemma hos Anna. Johanna är hem och hämtar sin hund så jag har tagit hennes bredband, min dator och fiskbullar & potatis och dragit till Anna för att käka. Annas rumskompis har nämligen hoppat av och flyttat hem idag, så hon är ensam och har ingen mat :P Så då tog jag med mig min mat och nu håller potatisen på och kokar.

 

Senare kommer Elias hit och vi ska baka blåbärspaj och kolla på Idol.
Jag älskar verkligen det här stället!

 

Fast nu saknar jag verkligen mina pojkar! Men Alex kommer ju redan nästa helg :D :D

Och mamma kommer med Elvis om 2 veckor!

 


Kommentarer
Postat av: O=V=O

men, men, men jag då....?

2008-09-05 @ 19:58:48
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0