jag orkar inte

2008-09-29 | 20:14:37

åååh vad bra den låten är!

 

Och ååh vad fett opepp jag är. Jag orkar inte med någonting. Jag har aldrig varit så omotiverad i hela mitt liv. Ha, vilket skämt. En liten stund där lyckades jag faktiskt övertala mig om att allt var bra och jag var över det. Seriöst, vad trodde jag egentligen? Jag mår fortfarande skit och allt jag har just nu är Elvis, min Ben&Jerrys och Coca-Cola
Värdigt liv va? Alltså jag orkar inte. Jag är på botten. Gråten är min närmsta vän och ångesten min vapendragare. Jag är så arg. Så arg på världen för att detta hänt mig. Så arg på dig för att du gjort såhär mot mig. Så arg på mig själv för att jag låter detta dra ner mig i skiten och för att jag inte kan ta mig upp. För jag kan verkligen inte ta mig upp. Små korta stunder är jag uppe. Men de är få och jag faller ännu längre ner efter varje gång jag varit uppe. Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte. Ge mig något att leva på.. för vet du? Jag orkar inte!!!


Kommentarer
Postat av: Jolin

Vännen <3

2008-09-29 @ 21:30:07
URL: http://jolinm.blogspot.com
Postat av: Moa

<33 livet är meningslöst om man tänker på det >.< men snart är du här med alla oss igen :D <3

2008-09-29 @ 23:23:19
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

gud vilken vacker hudn på ehadern, är det din? .

2008-09-30 @ 09:06:00
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag orkar inte heller, men det är så jävla tur att vi har kommit Hit, till detta place!

2008-09-30 @ 21:59:51
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0