5 dagar kvar

2008-09-14 | 10:01:03

ååååhh, jag är verkligen såå peppad på att börja med viltspår. Tycker att det är häftigt. Så nu hoppas jag att min lilla mes-sheltie vill spåra. För nu vill ju jag verkligen det här och då blir jag ju besviken om han inte vill det.

 

Jag vill göra så himla mycket med honom. Typ allt. :D Men allt låter ju lite i det mesta laget, så vad jag tänker börja med är agility, freestyle, viltspår och IPO. Ja visst, IPO, vettu. En av våra lärare tränar det med sina mallar och av vad jag har hört låter det fruktansvärt intressant. Sen tycker jag ju att det är kul att hitta på massa ovanliga grejer med en ras som ju ändå främst används till utställning och agility. 

 

Haha, åh nej! Jag hittade bilder från Vilsta i våras och
då blev jag faktiskt sugen på att ställa igen.
Jag får se till och pallra mig iväg på en sheltiespecial
i vår eller nåt. Tror det var i Vilsta 14 februari. Man vill
ju träffa syskon och uppfödare, och ha en domare svimma
av fasa över hans tand... som inte finns.. XD

 

Om 5 dagar kommer han, min Pelvis! Haha, fast Sigge tycker att jag ska köpa en ny hund för han vill behålla Elvis. Men det får han inte. Jag har ju sagt åt honom hur länge som helst nu att han ska köpa sig en ny hund. Dels för att Ticken är gammal, och dels för att jag har valp-cravings, haha ;D 

 


Kommentarer
Postat av: elin

tack! Antligen en vettig kommerntar!! ^^) haha nån som förstår mig! pusskram på dig hoppas du har det bra!

2008-09-14 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0