To be on the edge of breaking down

2008-09-14 | 21:23:08

Mitt huvud känns som om det ska sprängas! 

Jag vet iaf. att nu är rätt tillfälle att ramla från fjärde våningen och slå i huvudet typ, för min hjärna är så väl isolerad av allt jävla snor, så jag skulle inte skada mig. 

 

Jag hatar hösten!
Och jag hatar att vara förkyld. 


 

Jag har nyss suttit och sytt på en sele till Majken. Rosa såklart. Jag tror att den blir riktigt fin när den blir klar. Ska försöka hinna sy klart den imorgon, men vi ska ha matlagninskväll med skolan då, så vi får se hur mycket tid det blir över. 

 

Majken påminner faktiskt lite om Ticken. Hon är väldigt pratsam, precis som Ticken är. Idag satt jag och pillade med våran klocka som är trasig och när jag rörde på sekundvisaren samtidigt som jag sa "tick, tick, tick" började Majken grymta och vifta på svansen. Då tänkte jag på Ticken. Hon är ju bra mysig, trots att hon är dryg, lilla Tick <3

En väldigt beskrivande bild på Ticken, sittandes
på en stol vid köksbordet fullt upptagen med smuljakt. ;D

 

 

Nu ska jag försöka komma någon vart med mina läxor... det går sjukt dåligt..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

Det ändå posetiva jag hört dig säga om ticken!!!

2008-09-16 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0