Söndag

2008-09-28 | 13:51:49

Med risk för att bli tjatig; jag älskar Forshaga!

 

Jag och min prins har nyss varit ute på en långpromenad i skogen. Vi var ute i nästan 2 timmar och har gått säkert 6-7 km. Och gud vad mysig skogen här ovanför är. Jag har bara gått motionsspåret hittils men nu vågade jag mig ut på en stig som slingrade sig runt en sväng innan jag kom ut på motionsspåret igen. Vek av mot 5/10 km-spåret där jag heller aldrig gått innan och det är verkligen jättefint. Det enda minuset är att det går en riksväg rätt igenom skogen, som man alltså måste gå under/över när man går 5- eller 10-spåret. 

(batterierna i kameran är döda, så det fick bli mobilen..
Lite synd det eftersom det är så himla fint ute)

 

Nu gick jag ju som sagt bara 5 kilometern och en slinga i skogen, men jag blev riktigt sugen på att prova 10 kilometern så jag får dra med mig Johanna på den någon helg ^^,


Kommentarer
Postat av: Bäsan

"Bara" 6-7 km på två timmar...kom igen Julia!! ;)

2008-09-28 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0