Livet går fort, tänk på vad du gör

2008-09-03 | 13:39:02

Telia ska dö!
Jag ska döda dom! Och det kommer gå hur bra som helst för jag och Moa har redan fixat alibi. ;D

Nu har det visat sig att de fått in så jävla mycket beställningar att de igår höll på och skickade de som kom in den 21:a, och jag beställde den 23:e. Så förhoppningsvis får jag mitt bredband på fredag, men förmodligen inte förän på Måndag. Suck!

Men jag försöker vara positiv och tänker att nu har jag ju tid att göra allt jag behöver göra utan att datorn tar upp tiden. Som typ att sy kuddar & överkast och spika upp tavlor. Mitt rum är som ett bombnedslag och jag behöver verkligen få ordning på allt innan Elvis kommer och äter upp det som ligger på golvet :P
Jag saknar min pelvis <3
  


Kommentarer
Postat av: Jolin

Kul för dig, men jag hade faktiskt bara kört typ tre gånger när jag körde landsväg! :P

2008-09-03 @ 15:38:35
URL: http://jolinm.blogspot.com
Postat av: Sara

Telia är inte segare än sony ericsson..



Jag fick vänta fem veckor på att dom skulle säga till AFFÄREN att skicka in min telefon, sen skulle jag vänta en vecka till innan jag skulle få något tillbaka.



Fast... jag hade tur så jag slapp sista veckan..

Men ändå... det tog fem och en halv vecka innan jag ens fick besked.. dom sa En vecka.



2008-09-04 @ 09:56:49
Postat av: Bäsan

Åhh...pelvis bär du alltid med dig!!! (Bäckenet) Du vet NO-lärarn.... :)

2008-09-06 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0