They'll meet one day far away

2008-10-18 | 03:13:05

Man har verkligen aldrig tråkigt i Forshaga! Jag ääälskar det här stället! Har aldrig någonsin kännt mig så hemma någonstans. Och ändå har jag bara bott här i 2 månader (och idag firar vi 2 månader med klassen :D).

 

Idag har vi varit i Karlstad... ochDeje. Vi drog till Karlstad för att träffa Elias kompis och när vi var på väg hem igen vid nio ringde vi nån Fiske-etta som Virre raggat upp på msn och frågade om det hände något i Deje (Fiske och Sporthandel bor i Deje, 1 mil från Forshaga). Och enligt honom gjorde det tydligen det så vi hoppade på bussen till Deje. När vi kom dit var det dock ganska dött, men vi letade snabbt upp lite folk och spenderade kvällen/natten med Guitar Hero och lärde känna nya människor. 

 

Vid 02.40 tog vi bussen hem och här är jag nu, inte ett dugg trött! Men jag får väl gå och lägga mig ändå. (för den som undrar är Elvis hos Sandra, jag ska hämta honom imorgon för hon sover förmodligen nu ;D)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0