I'm a survivor!

2008-10-08 | 10:24:41

Jag vet inte vad det är, men jag känner mig så upprymd! Jag är helt pirrig och fnissig och glad. Och jag är så pepp på att åka hem imorgon. För på Fredag ska vi till Risbro. Jag längtar så sjukt mycket! Jag har saknar Bäsan så äckligt mycket och det ska bli så himla roligt att se honom igen! Och på kvällen blir det catch up med gänget. Längesen nu. kulkulkul! :D

 

Nu ska jag dra på idrottslektion. Har varit hemma och bytit om. Vi har så sjukt mycket tid både innan och efter idrotten att man lika gärna kan göra det hemma. Ha det bäst alla underbara!

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: Bäsan

:) Skojar du att det blir skoj...hoppas bara jag inte blir för paj i rösten för jag har skitont i halsen...

Ses imorgon.

2008-10-09 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0