Det är en storm på väg i natt

2008-10-16 | 21:40:32

Håkan Hellström - Långa vägar (som för övrigt är dödande live)

 

Lite i senaste laget kanske, men jag har nu insett att jag verkligen inte kan leva utan musik. Jag kan bara tänka mig hur otroligt fattigt livet skulle vara utan musik. Det skulle ju inte gå. Tänk så tyst allt skulle vara hela tiden. Tänk hur ensam man skulle vara med sina känslor. Tänk hur otroligt tråkigt man skulle ha.

 

Eller nej, tänk inte på det. Tänk istället på hur underbart det är med musik och hur musiken egentligen påverkar dig. För jag vet att vem du än är, så skulle ditt liv inte vara detsamma utan musik. Så ta 4 minuter av din tid och ägna den åt att lyssna på underbaraste Håkan här, samtidigt som du funderar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0