work, work, work

2008-11-17 | 18:50:09

Den här veckan har vi 5 prov och 2 inlämningsuppgifter! Och veckan är bara 4 dagar lång dessutom! Någon annan som tycker att det är mycket? Och 2 av dessa prov, samt båda inlämningsuppgifterna ska göras till imorgon. Lyckligt nog har jag bra koll på båda proven, en inlämningsuppgift klar och bara slutrushen på den andra kvar.

 

Men nu råkar det vara så att "den andra" i det här fallet är engelskan, som jag engetligen skulle varit klar med förra veckan, och som jag aldrig tycks bli klar med. Men ikväll måste jag helt enkelt bli klar. Fast engentligen vill jag hellre åka på lydnad/agility-träning i ridhuset, men med min pluggtakt vet jag att jag måste stanna hemma. 
Nu är det ju förstås lätt att säga att jag får skylla mig själv som lämnade allt till sista minuten, men så är det inte. Jag har suttit i timmar med den här engelskauppgiften och likförbannat är jag inte klar. Jag fattar inte! Det vill sig helt enkelt inte. Men jag får göra mitt bästa på det sista nu och hoppas att det blir bra. Vad mer kan jag göra?

 

Nu försöker jag bara vara positiv och se framåt till Torsdag då jag äntligen får krypa ner i en varm säng tillsammans med min älskling igen. Jag behöver det!


Kommentarer
Postat av: mamman

Jätte bra att du gör ditt bästa - det räcker långt! Puss Kram

2008-11-17 @ 19:48:03
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0