tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt e fint

2008-11-12 | 14:55:00

Idag har jag fått mycket gjort. För jag har varit hemma. För jag är sjuk. Inte så kul att vara sjuk kanske, men jag måste erkänna att det kom vid en väldigt passande tidpunkt. Jag har gjort klart allt inför svenskaprovet nästa vecka, jag har gjort klart allt inför estet+hund-redovisningen, jag är nästan klar med Ergonomin, jag har diskat, aktiverat hunden med de mått jag orkar och emellan allt det hunnit sova några timmar.

Det du!

 

Och jag känner mig väldigt mycket friskare än i morse. Kan bero på Alvedonen, men jag vet att bästa sättet för mig att bli frisk är att se till och vara hemma och vila innan det blir värre. Så imorgon går jag förmodligen till skolan. :)

 

Nu ska jag sätta tänderna i engelskan. Jag känner mig pepp!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh va duktig du är! :D

Jag älskar dig!!! <3

2008-11-12 @ 16:39:02
URL: http://www.lindeskar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0