Mossa

2008-11-05 | 23:21:02

Grattis till mig för att jag är så totalt blåst!!!
Börjar känna mig lika pantad som Veronica! ;D (puss, honey)

 

 Kopierar direkt från min bdb: (ni måste läsa!!)

Alltså, idag skulle vi färga håret på mig och Elias. Och när jag har hart mina fina folieslingor i typ en kvart ska Linnéa kolla hur det ser ut och då när hon vecklar upp en folieinpackning utbrister alla att det är GRÖNT. Och jag får lite lätt panik men börjar sen skratta åt saken. Fast ändå tycker jag ganska synd om mig själv för de andra mobbar mig för att håret är grönt.


Ja, och sen då när vi ska skölja ur skiten börjar Linnea plocka ur folien och då vill ju jag såklart se det gröna så jag brottar mig ur Linneas grepp och går fram till spegeln, studerar mig själv i några sekunder och utrbister "Men vafan, det är ju inte grönt!", varpå Linnea sekunden efter ligger på golvet och ASGARVAR samtidigt som hon förklarar hur jävla blåst jag är! De hade alltså lurat mig för den som inte fattar. Mitt hår är INTE grönt. Men gud vad blåst jag blev alltså. Men kul som FAN var det!!! :D

 

Det är äckligt hur sjukt kul vi har här alltså. Jag har skrattat konstant ikväll! Puss på er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Vronka

Du önskar att du var det va?! ;D

2008-11-06 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0