Lydnad

2008-11-14 | 12:19:49
Idag har jag tränat...håll andan nu...lydnad! Och jag tyckte att det var kul. Jättekul faktiskt! 

Jag sa ju redan från början att jag trodde att jag skulle bli nerdragen i lydnadsträsket tillslut, men jag trodde inte att det skulle gå såhär fort. Men nu är jag där, och jag tror inte att jag kommer ta mig loss.

 

Och jag vill det inte heller, för Elvis tycks ha det i sig naturligt och han tycker att det är jättekul. Hans fotgående har kommit mer eller mindre av sig själv och det är tydligen jättesnyggt. Och idag tränade vi apportering och det tog två minuter för honom att fatta att han skulle greppa apportbocken och lyfta upp den. Min prins! <3

 

Och nu har vi fått läxa från Carro också, så vi har jättemycket nytt att träna på. Jag är pepp!


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha vilka fördomar vi har! :O

"strikt lydnad" ?



nej jag och julia har kommit fram till att det faktiskt är kul :D

2008-11-14 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0