??

2008-11-28 | 09:58:43

Jag har varit fruktansvärt, pinsamt inaktiv de senaste veckorna här känner jag. Men vi har så himla mycket i skolan att jag helt enkelt inte orkar. Men nästa vecka ska det nog hända lite. Då ska jag och Johanna fota lite julkortsbilder på hundarna, baka pepparkakor och så tänkte jag ta lite bilder på lägenheten så att alla som inte sett den får se hur fin den är. Speciellt vårat fina, julpyntade kök! ^^

 

Förhoppningsvis kommer det lite snö så att vi kan fota fina bilder ute. Annars får vi försöka fixa nån liten ministudio hemma och pynta till det lite. Och äntligen ska pepparkakorna bakas. Det ska bli så kul! :)

 

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: sara

Men det kanske var därför jag kommenterade. :O

2008-11-28 @ 17:04:55
URL: http://saradl.blogg.se/
Postat av: Jolin

saknar dig :)

2008-12-02 @ 11:47:51
URL: http://jolinm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0