det är väl tanken som räknas ändå

2008-11-26 | 22:52:12
Johanna facineras av p-stavar, barn & universum. 

Vi satt vid köksbordet och Johanna tyckte att det var ganska häftigt hur en p-stav kan fungera egentligen. Sen jämförde hon det med ett barn som växer upp till en fullvuxen människa. Och kryddadetill slut med universums oändlighet. Fin jämförelse! 

 

Söt-sambo! <3


Idag har min "Att göra"-lista varit låååååång!

  • Tvätta
  • Sy köksgardin
  • Handla mat
  • Kolla tågbiljetter
  • Rasta hunden
  • Fixa Sigges födelsedagspresent
  • Duscha

Och emellan allt det har jag hunnit vara biträdande lussebullspenslare samt gräddare och varit en sväng på ungdomsmottagningen. Jag har varit mycket, mycket duktig! Nu ska jag bara packa lite för imorgon och sen ska jag sova!

 

 

P.S, veckans skryt: Vi fick tillbaka svenskaprov idag också, MVG och högst resultat i klassen där också. man tackar, man tackar! ;D


Kommentarer
Postat av: Sambo

Hihi :D Vi är söta du och jag! <3 Jag är stolt över dig, min duktiga tjeja!! Kramis

2008-11-26 @ 23:00:39
Postat av: Sara

skicka lite lussbullar till mig ? (A)

2008-11-27 @ 08:09:24
URL: http://saradl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0