Agilityträning

2008-11-15 | 13:18:31

Nu på förmiddagen har jag och älsklingarna varit och tränat agility.
Det gick jättebra. Lillpojken är så positiv och glad. Då och då springer han väl förbi ett och annat hinder, men det gör ingenting. Vi har ju precis börjat träna "på riktigt". Det får ta den tid det tar. Jag vet inte varför, men jag känner mig inte alls lika peppad på agilityn längre. Kanske för att det är vinter. Kanske för att träningen inte blir lika seriös här när man inte har någon riktig tränare. 
Jag känner mig mycket mer pepp på freestylen och lydnaden. Men nu ska vi ju börja träna i ridhuset, på regelbundna tider, så nu ska det väl bli lite mer struktur på agilityn. Jag hoppas det iaf. för jag vill ju kunna starta honom i vår/sommar. 

 

Vi bjuder på denna:


Julia & Elvis, Veronica & Baccus, Tina & Nicca

 

Ni-är-underbara, flickor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0