Världens mest bedårande lilla sak

2008-05-22 | 22:08:27

NU har det äntligen hänt! Razza har äntligen ploppat ut sin lilla fölunge. Och det blev en liten hingst vid namn Florencio R, eller Prinsen som Carina kallar honom för. Själv säger jag Florre ;)

image439
Underverket himself! <3
  


Sen har jag även fotograferat en del händelser under dagens gång som jag tänkte att alla ointresserade skulle få ta del av!

image443
Victoria hittade ett najsigt schabrak! ;)

  
Sen letades det efter stigbyglar till Friddes sadel.

image447
Jag headade sedan utåt och tog en poetisk bild av en hög med hästskit.

 
Sötis-Vasco var lite trötter.



Sen så har jag massa fina ridbilder på Casper-Enochtio och Gulligt ponnyekipage, men de laddar jag upp some other time, i morgon perhaps!

peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar- Jaså, jag har inte hört talas om det märket ens. :/ Vilken objektiv har du? :)

2008-05-23 @ 06:48:56
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0