Kent+Håkan

2008-05-07 | 22:17:29

KENT + Håkan Hellström, fredag 11 juli 2008, kl 19.00
KENT + Håkan Hellström, fredag 11 juli 2008, kl 19.00


Bojarkilen, Strömstad, Strömstad

Alltså, jag har en känsla av att jag måste gå på det. Men hur fan ska jag lyckas med det? Okej, biljetten kostar 450 spänn. Tågbiljetterna låg väl runt 200, enkel resa, så det var inte så farligt. Men förbindelserna suger så jag antar att det skulle gå snabbare att ta moppen...

Det är väldigt frustrerande och väldigt dyrt att vara besatt av folk... :/

Finns det någon söt själ med körkort och antingen ett kent/håkan-intresse eller ett "Vara otroligt snäll mot Julia-intresse" som skulle kunna tänka sig att åka till Strömstad med mig den 11 juli för att kolla på sveriges bästa band/artist?

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Hade de toppat med Timo...så kanske...
;)

2008-05-07 @ 22:45:22
Postat av: Elin

Svar: Jo självklart ska jag göra en tatoo där ^^) haha den hmm jag gör den på lilltån så jag kan knipsa av den ocj skicka lite svårt att skicka en hel fot eller nått ^^) Eller så kan jag beställa till till dig sen när du har en tid kan du komma och hälsa på hemma hos mig och min heta pojkvän ^^)

2008-05-07 @ 23:18:50
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se
Postat av: Jolin

Jag hade gärnagärnagärna följt med dig, men jag är dessvärre inte i närheten av att ha körkort .. =(

2008-05-08 @ 06:56:02
URL: http://jolinmalmquist.blogspot.com
Postat av: MANGO

åhå jag vill oxå! men jag ska nog se kent i norrköping tror jag :)

tack för din söta kommentar, jag brukar oxå säga "Bajs på dig" faktist! WOW, kul att jag inte är ensam om att säga så! :D

puss puss puss!

2008-05-10 @ 22:11:07
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0