Jag har flyttat

2008-05-28 | 21:33:37
Yeey, min blogg är äntligen flyttad till den nya plattformen. Gud så skönt! Hoppas att saker och ting fungerar liite bättre nu iaf.

Idag tog jag med kameran till skolan och tog massor med kort på allt.

Min klänning blev klar idag på slöjden. Har ändrat längden och sytt på ett sidenband.
Mammas gamla klänning som fått en liten "makeover".

 
 Vi njöt i solskenet!
:)


Dagens bild är på Moa och Johan. Johan har så skön min!


Johanna var också jävligt het! Bäsan trodde att han var det...
 



Jag har väldigt massor med andra bilder, men dom är många och jag orkar inte ladda upp dom. Säkert är iaf. att jag nu har mååånga bilder att minnas skolan med! :)


(P.S Jag är dålig på matte och ska aldrig mer intala mig själv att jag är bra. D.S)
 
(okej, det är synd att kalla mig dålig, men jag är inte så bra som jag vill vara, trots att jag kan vara det. And that bothers me..
 (

Kommentarer
Postat av: Elin

Men jag var själv och han vägrade att börja trava när jag ville det så jag tog ett spö och viftade efter han men när uinte det funkae petade jag han lite och då började han trava så fort jag sa trava ^^)

2008-05-29 @ 09:29:42
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0