Jag fick VG!!

2008-05-07 | 15:23:08
Jag vet inte om det här jag nu kommer att skriva egentligen borde klassas som en total överdrift...det återstår att se. Men, det känns på något sätt som att mitt liv nu är fullbordat. Idag har jag fullbordat mitt liv genom att på knagglig, grammatisk inkorrekt franska snackat mig till ett VG! Ett muntligt VG, i franska (om någon skulle missat)

I'm stunned!

Jag hade mer förväntat mig ett IG samt en tillsägelse om att aldrig någonsin besöka frankrike. Men nej, nej, istället sitter Häxan där och säger "På pratet får du VG".
Min reaktion: ÅH HERREGUD!

Och nu har vi ingen franska för resten av veckan... Hur förväntar sig någon att vi ska kunna lära oss någon franska om de skickar hem oss med en uppgift och sen förväntar sig att den ska vara klippad och klar på skrivbordet om 2 veckor??!! Jag har i alla fall ingen fransk ordbok hemma....



Kommentarer
Postat av: Bäsan

Bara att "häxan" säger "på pratet" visar väl en del på hennes okunskap....jag har för mig att det heter muntlig kommunikation!!

2008-05-07 @ 22:42:24
Postat av: Mamma

Det finns faktiskt en fransk ordbok i hemmet sen den tiden jag försökte lära mig franska - fast det lyckades inte trots ordboken!

2008-05-14 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0