Ibland vill man inte gärna gå in

2008-05-10 | 18:14:20
Guuuuuud vilket underbart väder!

Och vilken underbar dag! Stallet i morse var faktiskt inte så hemskt. Jag var ut på promenad med småungar ridandes på feta ponnyer, sopade stallgången, krattade en anna del av stallgången, fodrade lite hästar och tröck hål i lite läder. En ganska soft förmiddag faktiskt.

Sen så har jag stekit hela dagen på kennelklubben så nu är min vänstra arm väldigt bränd, medans min högra arm...tjaa.. inte är det. ;P Helt perfekt väder för agility har det varit. Och tävlingen flöt på bra. Elsa vann sin klass och 2 cert. har vi delat ut! (hmm, det kanske vart 3 cert. till och med?)

Nu ska jag hem till Kicki och grilla! :D

Kommentarer
Postat av: Bäsan

hehehe...tröck....ä lu frå Faaageersta??

2008-05-10 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0