Hål-dag

2008-05-26 | 18:35:17
Boy, vilken oproduktiv dag! Var i skolan till 10, tog där 5 minuter till att anmäla mig till OS. Vi har lunch efter idrotten och sen SV, men Ingela hade VAB, så då hade vi ingen lektion förrens (hur fan stavas det ordet?) ett, så jag, Moa, Sara och Beccy gled runt i stan ett tag. När vi sedan kom till NO:n vid ett så visade det sig att någon tydligen snott Beck-filmen som vi kollade på och vi hade inget annat att göra så vi fick gå. suck. Så vi gick ut och gungade ett tag, gick in för SO vid två där vi kollade på Fight Club. Sen var det musik i 15 minuter och sen gick merparten hem.

Som sagt, produktiv dag... -.-

Kommentarer
Postat av: Elin

men om jag leder han gör han ju inget, men om jag sitter up föst blir det tyngre och om han gör nått kan jag inte skylla på mig själv sen har ju du bättre balans.^^)

2008-05-26 @ 23:28:26
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se
Postat av: Bäsan

Hmm, dagens skola! Inte konstigt att ni ingenting lär Er... ;) Det saknas en viss stringens i undervisningen av en viss utomordentlig lärare vis namn Le _ _ _ _

2008-05-27 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0