ESC

2008-05-24 | 22:05:17
Nu har vi hunnit halvvägs genom bidragen och jag har nyss observerat att Turkiet-snubben har samma frisyr som Bäsan. Sara skrattade i en halvtimme... ^^  Men han hade fakiskt det..
image455
Vi snackar alltså om han tredje från vänster. Sen så har vi scannat datorn efter en ny bild på Bäsan men vi hittar bara massa gamla skäggbilder och peg-bilder och annat, men egentligen behövs ju ingen bild på Bäsans frisyr, för den ser ut precis sådär :P


Fan, jag hejar på Lettland! With a HayHayHo.... ^^


Kommentarer
Postat av: Bäsan

Jag tror jag tar det som en komplimang... ?

2008-05-25 @ 23:19:41
Postat av: anonym

Turkiet borde ha vunnit :(

2008-05-28 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0