So very, very wierd

2008-03-01 | 13:09:37
Hur kan man sakna någon så mycket. Någon man inte ens har träffat. Hela min kropp är alldeles matt och det känns som om en liten del av mig har dött. Jag vet att de flesta tycker att jag är helt knäpp, men det är för att ni inte förstår. Ingen förstår hur jävla mycket det bandet betyder för mig. Jag förstår det inte ens själv. Jag fattar verkligen inte hur man kan påverkas så starkt av några man aldrig ens träffat. Det är så mäktigt. Och jag saknar dom, jag saknar dom så otroligt mycket. Jag vill bara lägga mig ner i fosterställning och gråta.
För jag längtar, jag längtar så det gör ont. Jag längtar efter dom. Och jag älskar dom. Jag älskar dom så att det gör ont...så ont..

   
Ni är kärlek! tusen, och åter tusen gånger om! <3
image317

Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0