Håkan är inte den enda som är typ gulligast ever!

2008-03-20 | 20:10:24
Det är en myt.

Att killar inte kan göra två saker samtidigt. Att de är i total avsaknad av simultankapacitet. En ren myt.

Nu sitter jag till exempel och vaggar Vinton till sömns samtidigt som jag skriver till er, kära åhörare och vänner. Det går inte snabbt. Varannan minut måste jag avbryta min prosa och lägga tillbaka nappen i munnen på min son så att han inte börjar trilskas. Men det går, ta mig fan. Det går.

Så! Nu har han somnat. Jag skrev meningen "Det är en myt" för nitton minuter sedan. Skriva + vagga = två saker + tänka = tre saker = mycket svårare.

/ Timo Räisänen

gulligt! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ahh det va lite gullit ^^)

2008-03-20 @ 20:57:16
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0