Bad girl

2008-03-19 | 16:51:54

I'm a bad person. I'm a bad, bad person. May the devil do harsh upon my soul forever!

Fråga mig inte om det är korrekt engelska, men det lät bra så vi kör på det.

Jag har inte gjort min SO. Jag har gjort enochenhalv fråga. Och jag orkar inte göra mer. Jag får väl göra det imorron. Eller aldrig. Fan, och vi som har haft typ 3 biljoner år på oss att göra det här. Och jag som bestämt mig för länge sen att aldrig göra såhär igen. hmm, kommunikationen mellan mig och mig funkar dåligt. kanske dags att köpa ny sändare? 

Jaja, nån gång lär det bli gjort iaf. Och då kommer jag att hålla en stor fest till min ära. Ni får gärna komma...

På fredag ska jag till Örebjjooo! KUL! (och bajs på Sara som ska till fucking England på Fredag)


Kommentarer
Postat av: Sara

Correction: Torsdag ;D

2008-03-19 @ 18:00:48
URL: http://diskmedl.blogg.se
Postat av: Bäsan

tisdag - torsdag - tisdag - torsdag - tisdag - torsdag....
Brukar Anders låta så när han härmar en hi-hat??

2008-03-19 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0