Varmaste stallet ever!

2008-06-29 | 20:37:51
Nu ar jag har. Pa mallorca. Det ar varmt. Otroligt varmt. Jag sitter pa en "svensk" restaurang som heter Gota Kanal. Har finns det gratis internet. Finfina grejer sager jag bara. Det finns datorer att hyra pa hotellet, men de kostar, sa det pallar jag inte. Det far bli bilder nar jag kommer hem.

Som sagt, har ar det jaaavligt varmt. Mitt fejs ar rott, men jag har inte direkt brant mig nanstans, an. Vattnet ar jattevarmt, men liiite for salt.

Snart borjar EM-matchen mellan Tyskland och Spanien. Det ska bli fett haftigt. Hoppas Spanien vinner!

hmmm, sa jag att det ar VARMT!!!?

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad heter hotellet nudå ? :)

2008-06-29 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0