Tiden rinner iväg

2008-06-27 | 11:01:48
och jag som gick upp åtta i morse för att hinna med så mycket.

Än så länge har jag bara hunnit sy till en gej som jag ska ha med till mallis. Det är som en såndär bikini-BH utan axelband, fast jag har bara tagit en gammal klänning och sytt av. Jag hatar verkligen när man ser konturerna av bikinin :S

Så det jag ska göra nu är väl att kolla lite mer på packningen, försöka få klart den. Och sen blir det lunch och iväg med Elvis till Elin i stallet. Han ska vara där den här veckan ^^.

Och till alla: Jag behöver ny musik! Alla som har mig på msn kan väl stoppa in lite bra skit i delade mappen??
puss i förväg! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

jag gav dig tio mappar för ett tag sen som du totalignoreezade,

sen tycker du ju inte om min musik och så har du gått och lagt dig..



Sen tömde jag datorn för fem månader sen..



Annars hade jag proppat den.

2008-06-27 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0