Timmarna bara förvsinner

2008-07-06 | 15:52:16
Guuud vilken äckligt oproduktiv dag det här har varit. Jag har fan inte gjort nånting. ._.
nej, jag får ta och rycka upp mig nu och städa upp lite häromkring, för Alex kommer ikväll och då vill jag ha hunnit plocka undan lite. Nog för att det såg ut såhär igår också, men nu har jag ju faktiskt haft en hel dag på mig att plocka undan.

fan vad laaaat jag är... :S


jusst ja, jag säger bara;
Jason Mraz - We Sing, We Dance, We Steal Things
LYSSNA PÅ SKIVAN FÖRIHELVETE!!!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen till mina senaste veckor.



Jag har städat hemma hos mamma nu.

som om du bryr dig om det,



men om du inte har något att göra kanske du kan svara på mina kommentarer från tidigare inlägg ?

2008-07-06 @ 16:27:58
Postat av: Elin

Sara du kanske ska skaffa en ny attetyd du låter enormt sur på alla komentarer du ger Julia både här och på bdbn.

2008-07-06 @ 17:51:06
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/
Postat av: Elin

jag vet inte, få na att inse att det kasnke inte är då snällt så kasnke det finns en chans att hon slutar ??

2008-07-06 @ 22:12:21
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0