Jag är inne!

2008-07-06 | 11:31:38


Nu är det på riktigt.
Intagninsbeskedet är här.
I höst drar jag till Forshaga!

Guuud vad det ska bli spännande. Jag är så glad att jag gjorde det här. Att jag får komma härifrån. Som jag har velat göra så länge nu. Det kommer att bli så häftigt. Så nytt. Allt kommer att vara nytt. Jag kommer inte att känna någon. Men oj vad kul det ska bli!
Lägsta intagningspoäng låg på 230. Det är ganska högt. Förra året var det 205. Skolans popularitet ökar! Det känns bra. Då känns det som att mina höga betyg har kommit till användning ändå! :D

Upprop äger rum 2008-08-18 klockan 09.00 i Forshagaakademin.

Det betyder kortare sommarlov för mig :/ Jag hade gärna börjat en vecka senare. Men men, det är inget att göra åt den saken. Nu ska jag bara ringa dit och höra hur vi ska göra med min lilla plutt-hund som är för liten för att få följa med än. Och så det faktum att det är informationsträff den 9 augusti, när vi är i Göteborg. Mindre bra. Men det går säkert att lösa.



Efter nian lämnar jag stan
och alla ni fega ni blir kvar
För jag är inte som ni
Jag dör om jag stannar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0