Du ger mig det jag söker mest

2008-07-28 | 22:24:44

Jag slänger in en till random bild från Varberg. Fanns mycket fint i den mappen. :)


Idag har jag jobbat. Mellan 14-18. Sjukt jobbigt pass. Det måste ha varit dubbelt så långt som 10-14. (Och nej, jag är inte sämst på matte, men det kändes så). Jag ska jobba 14-18 imorgon också, men på onsdag sen har jag tagit 8-12 så att vi ska kunna åka till Säter så fort som möjligt för Winnerbäck! :D

 

Nu ska jag tydligen ut och köra omkring med Alex i hans nya bil. :P Det kan säkert bli kul. :)

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: sara

härlig bild :D

2008-07-29 @ 01:34:01
URL: http://saraelisabethnyquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0