Det finns små trick

2008-07-21 | 14:36:02

 

Idag har jag kommit fram till att:

  • Långkjol är varmt
  • Jag är inte så bra på att stryka som jag trodde
  • Hembygdsgården är otroligt petiga med slätheten på deras kjolar
  • Hela kaffestugan är varmare än helvetet
  • Jag är desto bättre på att manövrera en kassa-apparat
  • Inte en enda jävel fattar att man ska BLINKA UT UR EN RONDELL!! (FÖRIHELVETE)

 

 

(för den som inte fattar det började jag jobba idag. Så den som skulle finna det roade att se mig i rutig långkjol och förkläde, eller helt enkelt bara vill se mig, kan ju titta in på en fika. Hembygdsgården is the place, om man nu inte lyckades räkna ut det av ovanstående)


 

idag åker Alex till Öland... Så den här veckan blir det jobbasaknajobbasaknajobbasakna. (för första gången på väldigt länge känns mitt liv bara jävligt jobbigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0