But her friend is nowhere to be seen

2008-07-10 | 15:54:45
På förmiddagen var vädret vackert.
jag fann mig själv liggande i en hängmatta och sola
Det var mysigt.

Nu hade jag tänkt städa undan lite här hemma. För mamma blir nog inte glad om hon kommer hem till detta. Exakt hur illa det är lämnar vi osagt. Imorgon stannar jag i torpet hela dagen. Vi ska grilla. Bror kommer. det gillas! Bror är i vanliga fall alldeles för oofta i torpet ^^ (egna, nya ord är lajbans)

Sen så vill jag bara avsluta med att fråga; Rubriken: vilken låt?
ciao!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Life on Mars, med David Bowie. Korrekt?

2008-07-10 @ 18:31:53
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0