---

2008-07-24 | 14:11:56

sämst dag. Jag funderar allvarligt på att skjuta mig själv! Då slipper jag iaf. känna min kropp som gör ONT. 

 

Jag gick till jobbet idag. Fast jag vaknade upp med hela kroppen skriiiikandes "NEEEJ, låt mig ligga kvar, jag har ont". Hade det varit en vanlig skoldag hade jag inte ens tänkt tanken att gå till skolan. Men en vanlig skoldag får man inte betalt på. Så jag gick. Och nu är jag hemma. Och mår sämst. Och saknar Alex nåt fruktansvärt. Och måste, hur sämst jag än mår, gå ut med hunden. Byracka! (jag kanske kan slänga ut han från balkongen och så får han vandra runt i några timmar?!??)

 

Nu ska jag vältra mig i självömkan!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0