Torsdag

2008-01-17 | 21:43:30
Ridning idag, hade världens bästa Pepita Kavat! <3
Kavalettibommar på volt, urkulers, fast roligare med två bommar ist. för en.
Hoppning antingen med Pippi eller nordisen imorron då.

Jag håller med dig Sara, det känns som lov.
Det är bara för att vi sa Hej Då till Bäsan idag.
Yep, vi hade våran sista lektion med honom idag.
Om man nu kan kalla det lektion. ;)
FAN!
Jag tror inte på det, jag vägrar.
Det var därför han inte fick nån kram.
Jag inbillar väl mig fortfarande att han kommer vara där på måndag.
Så jävla tröstlöst.

Tårarna,
snart kommer tårarna.

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Hej Fröken! Saknar dig med...redan?? Hoppas att Hampus var snäll med er idag...för jag har pissmycket att göra om det är till någon tröst... ;(

2008-01-21 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0