Och så blev jag sjuk och blev den skugga du ser nu

2008-01-31 | 10:52:27
Feber och fanskap.
Usch vad jag hatar att vara sjuk!

I morse var det helt förfärligt. Jag skulle gå upp för att hämta Alvedon och skit och jag vart så himla dizzy att jag var extremt nära att bara ramla ihop på golvet, tur att jag inte gjorde det för då hade jag väl legat där än.
Men nu har jag knarkat Alvedon och nån örtskit mamma sa att jag skulle ta, så nu känns det bättre.
Förutom att min nacke is killing me.

Och det värsta av allt är att jag faktiskt måste pallra mig ut i minusgraderna och gå till skolan!
Vi har ju, som känt, ingen svenskalärare, så vi har inte fått förbereda oss på nationella proven som är på Tisdag nästa vecka. Men då sa Kikki att hon skulle göra det med oss på elevens val igår. Men jag gick ju hem igår, så jag har inte gjort det. Men Anders sa när jag gick hem att jag kunde få göra det idag på SO:n, men jag mår så himla skit att jag inte tror att jag kan gå till skolan utan att kollapsa i en snödriva. Men vad har jag för val??
För jag tänker inte gå in och göra ett nationellt prov oförberett!

Jag ska iaf. ringa Sara och kolla om hon kan höra med Anders om jag kan få läsa det där häftet på Måndag istället, det är väl det enda alternativet jag har...

Helvetes sjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0