Kolla vad jag hittade!

2008-01-15 | 18:53:29

Ibland har man bra tur! Jag började snacka med mamma om att vi kollade igenom Brinells skolkatalog idag och då for hon genast iväg och hämtade sina skolkatalogen från Brinell. Och när jag kollade igenom den från hennes andra år och gissa chocken när jag hittade ett familiar face, nämligen Pyret! Haha, och fan så han såg ut! Jag ska kolla igenom dom noggrannare nu och se om jag hittar nån mer jag känner igen.

Men jag måste då säga att Pyret är sig jäävligt lik från den tiden! Vad kan han ha varit 82-83? Första året i gymnasiet, 16 år va?? Hah, fan vad coolt!

image236


Kommentarer
Postat av: Bäsan

Hehehe...skrattar så jag spyr...... :))

Fyy faan vilken lugg..undrar om han inte permanentat den! Minns inte riktigt?? Han ville ju vara precis som Martin Gore i Depeche Mode då...fyy faan vilken bild....nu komer jag att somna garvandes...(hoppas du inte hittar min katalog...)

2008-01-15 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0