HUMOR!

2008-01-14 | 20:50:04
Jag har en ny favoritsida på internet, gott folk: Tjuvlyssnat.se, så jävla kul!


Ett gäng gymnasietjejer ~16. sitter vid ett bord, och diskuterar länder som de kan välja till ett arbete.
Tjej 1: Palestina, är det ett land?
Tjej 2: Nej, det är ju en sjal!
Tjej 1 och resten vid bordet tittar skeptiskt på Tjej 2.
Tjej 2: Ja, du vet, en sån där svart-vit...


Två svartrockartjejer, ~15 år, läser Kupé och diskuterar en bild på Göran Hägglund.
Tjej 1: Kolla honom då. Fan, vilken svärmorsdröm!
Tjej 2: Mm... Så där får inte min dotters man se ut alltså!
En stunds tystnad
Tjej 2: Det står nåt om Kristdemokraterna här, är han det eller?
Tjej 1: Va? Nä, han är väl typ tandläkare!


(Två tjejer, ~15. pratar om julrim)
Tjej 1: Jag kom på ett julrim om man ska ge bort strumpor.
Tjej 2: Vaddå?
Tjej 1: "Här ska du få något från ett får, hoppas du inte får ludd mellan dina tår."
Tjej 2: Strumpor av bomull då eller?
Tjej 1: Nej ull, bomull kommer inte från får!
Tjej 2: Va?? skämtar du? Har jag alltid trott..
Tjej 1: Är du dum eller?
Tjej 2: Nej, men vart kommer då bomull ifrån??


Det är ju nästan pinsamt vilken allmänbildning dagens ungdom har alltså!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha ja, så vet vi lite hur framtiden kommer se ut när nästa generation tar vid ^_^ o_O

2008-01-14 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0