Gymnasieval

2008-01-22 | 20:10:17

Nu.
Är det klart.
Gymnasieansökan är bekräftad och utskriven.
Ska bara lämnas in till SYOn imorgon.

Det blev självklart Forshaga som första val.
Sen har jag letat runt överallt efter andra möjligheter.
Hittade nada.
Helt enkelt för att jag inte vill gå nån annanstans än där.
Och inget verkade lika bra.
Så jag satsar allt på Forshaga!

Och jag kommer komma in!
Confidence is good!

Tog Estet, bild här hemma,  som andrahandsval.
Vettefan vad det kom ifrån.
Men det kändes rätt.
Och egentligen spelar det ju ingen roll...

För jag ska gå Hundsport på Forshaga!


(hur långt är det kvar till 31 mars?)


Kommentarer
Postat av: Elin

typ två månader och 8dagar 1h och 18minuter .. Va det ett giltigt svar?

2008-01-22 @ 22:40:29
URL: http://elinbergmans.blogg.se
Postat av: Elin

min klocka var 22:42!!

2008-01-22 @ 22:41:20
URL: http://elinbergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0