Ett mycket argt inlägg!

2008-01-17 | 07:46:39
Okej, jag har en liiiten fråga!

Vem FAN ställer sig och borrar 07.30 en vardagsmorgon så hela jävla väggarna skakar??

Fy helvete vad sur jag är! Vilken jävla jubelidiot är det som ställer sig och borrar nu? Vad fan är det för jävla sätt? Jag svär, får jag tag på den som gjorde det så stryper jag den personen i fråga, men mina bara händer!

Och är det nå jävla företag som känner att det är kul att svassa omkring i våran källare med sina fancy drills och borra 07.30 på morgonen så stämmer jag dom!

#%&@?#!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Morgontrött??? Du vet att arbetstiden för byggarbetare t ex startar 07.00...lite tidigt för en teenage kiddo...
;-)

2008-01-17 @ 21:39:45
Postat av: O=V=O

jo, jag märker att du svär, väldigt mycket.......

2008-01-18 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0