2008 - Mitt år?

2008-01-24 | 21:35:17

Just nu känns det verkligen som om 2008 kommer att bli ett bra år för mig! Allt känns så positivt och jag har så himla mycket roligt på gång.

T.ex. småsaker som att vi ska ut till Pållarna imorron & på Söndag, till V-ås på Lördag.
Eller att Anders sagt att jag kan få MVG i SO den här terminen.
Eller Utställning/Agilityhelgen 9&10/2

Men också större saker, som de tre stundande konserterna.
Kent 29/2, kent 21/3, Håkan 19/4,
..den kommande veckan i Hundfjället.
..de veckor vi ska Pålla i torpet.
..en lovande agilitysäsong att se fram emot.
..en vecka i Mallorca (äntligen får jag flyyyga igen, hejja Caroline, min nya idol)
..Way Out West och U-SM i Gbg.
(..det faktum att jag troligtvis kommer in på Forshaga)


Yep, känns som om 2008 kommer att bli ett riktigt, riktigt bra år!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hundfjället, Pållana i topet ,Way out west , Håkan och en kent konset och u-sm (om den är i gbg) Det kommer bli ett bra år!!

2008-01-24 @ 22:37:46
URL: http://elinbergmans.blogg.se
Postat av: Bror

Öh, ska du alltså på Kent två gånger i rad, bara en månad senare? Okeeej
;P

PÅ Mallorca heter det väl ändå när det är en ö
=)
vem ska du dit med?

2008-01-27 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0