Så lättad

2008-02-20 | 21:03:39
Shit, vad skönt allt känns just nu!
Jag har gjort två hela sidor av NO-arbetet. SO-grejen ska inte in förens om typ 3-4 veckor och svenskan fixar jag på 1 timme när jag väl bestämmer mig för det.

Plus att planeringen för sommaren och våren ser riktigt jävla härlig ut!!! :D
Vi slutar den 11/6. Sen blir det 2 slappveckor och den 28/6 bär det av till Mallorca. Efter det blir det några hästveckor i topret i juli. (och förhoppningsvis lyckas jag imorgon få biljetter till kent i E-tuna den 12/7).
Sen blir det Gbg första veckan i augusti, med U-SM och Way Out West. Efter det blir det förhoppningsvis nån vecka till ledigt innan jag ska til Forshagaaaa! :D :D

(sen kommer jag säkert hitta på massa annat också :D )

Får jag tag i E-tuna biljetter i morgon blir sommaren perfekt! Då får jag se både kent och Håkan utomhus, på hemmaplan!!! YEEEEY! Håll tummarna för att Ticnet är snälla mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0