Idag

2008-02-07 | 21:22:31

Dagen bestod av:

  • Nationellt prov i svenska, skrivning
  • Ett extremt irriterande hål
  • En inte fullt så irriterande franskalektion (!)
  • Ledning av småungar
  • Ridning på Pippi <3 :D
  • Mockning av stall (fast bara lite eftersom mina nya idoler Anna och Maria var så snälla och mockade hela stallet åt oss!)
  • Dusch
  • Bloggskrivande

Och jag är skitorolig över nationella provet. Det började jättebra, med min debatt, men sen så vart jag inte nöjd med slutet och så gjorde jag inget åt det fast det var en timme kvar och ååååh. Om jag inte får MVG ska jag hata mig själv för all framtid! För jag har kapaciteten att få MVG, och sabbar jag då det genom att inte lägga ner tillräckligt med tid så hatar jag mig själv för alltid, ja!

(fast jag tror att jag lyckades få Kikki-Stina att gå med på att jobba 2 timmar extra varje dag för att rätta våra prov, hehe)


Kommentarer
Postat av: Bäsan

Julia då...du som kan reflektera och fundera...men det har nog gått bra. Dem som kommer ut från proven med att säga att det gått dåligt brukar det ha gått bäst för, speciellt tjejer. Good luck mi friend...

2008-02-07 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0