Helrenovering av hund

2008-02-15 | 15:18:42
Jag har nyss haft lite "uppfrächning" av Elvis.
Vi har boorstat, både päls och tänder och klippt klorna.
Så nu är Lilleman tip-top!

Sen så har jag även satt i nytt kludd.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska låta öronen vara eller om jag ska kludda dom. På ett sätt vore det ju synd att inte kunna ställa ut honom, men å andra sidan så är det ju inte det jag tänker satsa på.
Men för att se det från ett tredje håll så kan jag ju faktiskt göra både och!

hmmm....

Jag tror att jag kluddar på ett tag till, det skadar ju liksom inte. Och så är det ju kul att kunna åka iväg och ställa då och då, träffa syskon och uppfödaren m.m. Och då är det ju kul att faktiskt kunna ha lite hopp om nåt resultat, istället för att åka dit och veta att man åker ut lika fort igen, bara för att öronen står!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0